Metoda 8D - řešení problému pro automotive
Komu je kurz určen?
Kurz je určen všem pracovníkům z procesů: prodeje, vývoje produktu nebo procesu, nákupu, výroby, kvality a pracovníkům, kteří by se měli v dohledné době stát členy řešitelského týmu pro řešení zákaznických reklamací metodou 8D.
Co Vám kurz přinese?
Pracovníci firmy se podrobně seznámí jak řešit problém metodou 8D a souvisejícími analytickými metodami, jak provést vyhodnocení existujících dat a určit jak dále postupovat v řešení problému. Po absolvování kurzu účastníci dokáží působit jako aktivní členové týmu při využívání metody 8D
Obsah kurzu
- Seznámení s ISO/TS 16949:2009 pro oblast odpovědnost managementu, NO a PO
- Metoda 8D - postup
- Podpůrné analytické metody využívané pro metodu 8D
- Případová studie
- Vytvoření řešitelského týmu, konkrétní řešení
- Záznam z provedeného řešení metodou 8D
Doba trvání kurzu:
Dvoudenní kurz v rozsahu 16 vyučovacích hodin
Metody výuky:
Přednášky, workshop, monitorování a praktické provedení metody 8D.
Forma ukončení:
Po předložení záznamu z provedené metody 8D vydání osvědčení o absolvování kurzu.
Místo konání kurzu:
Pro lepší pochopení aplikujeme metodu 8D přímo ve vaší firmě.
Bližší informace o kurzu na tel.
Ing.František Daněk, tel. +420 777263080
Cena kurzu:
je stanovena individuálně po dohodě, na základě potřeb firmy a není závislá na počtu posluchačů